Newsy

Agnieszka Cegielska zaprojektowała czekoladową pisankę na aukcję dla chorych dzieci

2014-04-16  |  07:10
Agnieszka Cegielska przyłączyła się do przedświątecznej akcji charytatywnej „Mistrzowskie Talenty w służbie dzieciom. Moc czekoladowej pisanki!”. Wielkanocne dzieła sztuki zaprojektowane przez gwiazdy, a wykonane przez mistrzów cukiernictwa już trafiły na licytację. Dochód ze sprzedaży czekoladowych jaj zostanie przeznaczony na pomoc dzieciom z Fundacji „Mają przyszłość”. 
 
Prezenterce nadchodzące święta kojarzą się przede wszystkim z wiosną, dlatego pisanka firmowana jej nazwiskiem jest ozdobiona barwnymi kwiatami.

Święta wielkanocne to zawsze wiosna, zieleń, takie niezwykłe kolory, tulipany. Pomyślałam sobie, że ta pisanka będzie taka polska, tradycyjna, wiosenna. Myśląc o tej pisance, wracałam myślami do domu, do tych najpiękniejszych chwil spędzanych w czasie świąt wielkanocnych. Chciałam, żeby ona była po prostu bardzo optymistyczna – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Agnieszka Cegielska, prezenterka telewizyjna.

Do akcji włączyli się także: Pierwsza Dama – Anna Komorowska, Małgorzata Ostrowska, Joanna Przetakiewicz, Maja Popielarska, Agnieszka Szulim i Damian Aleksander.

Fajne jest to, że każdy z nas nie wiedział, jak będzie wyglądała pisanka zaprojektowana przez inne osoby. Te pisanki są tak bardzo różne, co też ma swój urok niepowtarzalny. I to jest ta wartość dodana, że nie ma dwóch takich samych pisanek – mówi Agnieszka Cegielska.

Kolekcję licytowanych pisanek można obejrzeć w Domu Handlowym VITKAC przy ul. Brackiej w Warszawie. Aukcja kończy się w najbliższy piątek.

Fundusze z wylicytowanych pisanek zostaną przeznaczone na pomoc dla podopiecznych Fundacji „Mają Przyszłość” – dodaje Agnieszka Cegielska.

Agnieszka Cegielska chętnie angażuje się w działalność charytatywną i często wspiera potrzebujących. Pełni także funkcję ambasadorki Fundacji "Szkoła Otwartych Serc" w Malborku. Za dotychczasową działalność prezenterka została dwukrotnie uhonorowana „Gwiazdą Dobroczynności”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.